Marmara depreminin 11. senesi



MARMARA DEPREMİ17 08 1999 Senesinde yaşadığımız büyük depremin üzerinden 11 yıl geçti, bu süre zarfında ne kadar akıllandığımız aşikar Ne çarpık yapılanma önlenebildi nede gerekli denetim yapılabildi hal böyle oluncada yeni depremlerin yıkımlarınında yine büyük olacağı kaçınılmaz. Depremin yaşattığı büyük korkunun ardından haftalarca eve giremeyip çadırlarda yattığımı hatırlayan biri olarak şimdi aynı evlerde deli cesaretiyle mışıl mışıl uyuyorum ne yazıkki.

Depremde hayatlarını yitirmiş iyi insanları rahmetle anıyorum. aynı düşünceyle başkalarınında beni anmamasını diliyorum.


GOOGLE Türkiye sayfasında Marmara depreminde hayatını kaybedenleri Karanfille andı.

Bir Cevap Yazın

